Levertijd en bezorgtijden
Bij alle artikelen worden levertijden vermeld op de onze website. Deze levertijden zijn onze geschatte levertijden we streven er naar deze leverdatum te halen. Deze worden continu bijgewerkt en naar beste weten ingevuld. Zij zullen zoveel mogelijk in acht worden genomen. Zie voor meer informatie onze Algemene voorwaarden. Door een bestelling te plaatsen gaat u akkoord met onze Algemene Voorwaarden.
Bezorgen kleine artikelen
De kleine artikelen worden verzonden met de pakketdienst van PostNL, GLS of DHL. De bezorger komt het pakket aan huis bezorgen. Mocht u onverhoopt niet thuis zijn, dan probeert de bezorger het volgende dag nogmaals. Wanneer er dan wederom niemand thuis is, kunt u het pakket de volgende dag afhalen. De bezorger laat in dit geval een notitiekaart met afhaallocatie achter.
Onze vervoerder levert de bestelling tot de (eerste) drempel/voordeur. Wanneer uw adres een flat betreft wordt uw bestelling beneden bij de portiek afgeleverd.
Bezorgkosten
Alle bestellingen boven de € 1500,- worden in Nederland gratis verstuurd! De bezorgkosten voor bestellingen tot €1500 zijn afhankelijk van de aard en de grootte van het pakket. Voor tegels met een minimale lengtemaat van 200 cm worden speciale transportkosten gerekend. Voor vragen kan u informatie opvragen bij onze Klantenservice.
Wanneer u uw bestelling in een ander land dan Nederland bezorgd wenst te hebben, dan dient u ons hierover vooraf te informeren bij onze Klantenservice. Zij informeren u naar de mogelijkheden en bijkomende kosten.
Bezorgkosten grote artikelen/pallet pakketten
De grote en zware artikelen worden veelal verzonden met een transportbedrijf. Er wordt alleen op werkdagen en tijdens kantooruren bezorgd. Indien u een afleverdatum heeft gekozen, kunt u op de dag van levering voor een tijdsindicatie telefonisch contact opnemen met onze vervoerder of onze klantenservice. Wanneer u op de afgesproken afleverafspraak niet aanwezig bent en onze vervoerder een tweede keer uw bestelling moet afleveren, dan kunnen bijkomende leveringskosten worden gerekend.
Het lossen van de goederen gaat als volgt
De goederen worden gelost van de laadklep dus niet tot achter de eerste drempel, als voorbeeld, bij een flat dan wel appartement worden goederen gelost op de begane grond tot waar de pallet wagen kan komen. Indien het aflever adres een locatie is waar geen vrachtwagen kan komen of er tijdsbeperkingen zijn voor vrachtverkeer, dient u ons hiervan vooraf op de hoogte te stellen. De Toegang naar het aflever adres moet uit een verharde weg bestaan. Op vakantieparken of soortgelijke situaties wordt altijd bij de slagboom / receptie gelost. Onze vrachtwagen zijn niet altijd uitgerust met een pin apparaat dus bij aflevering onder rembours kan er contant worden afgerekend en indien aanwezig via de pin.
Onze vervoerder levert de bestelling tot de (eerste) drempel/voordeur. Wanneer uw adres een flat betreft wordt uw bestelling beneden bij de portiek afgeleverd.
Zelf pakket ophalen
U kunt uw bestelling altijd zelf ophalen in Oss. Afhalen is mogelijk van maandag t/m vrijdag tussen 9:00 tot 12:00uur en van 13:00uur tot 17:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 14:00. Ook bij zelf ophalen gelden dezelfde levertijden.
Pakket volgen
Uw pakket is te volgen middels de track & trace code die u van de betreffende bezorger ontvangt op de dag voor levering. Let op! het komt voor dat we uw bestelling rechtstreeks via onze leverancier bezorgen, het is dan niet altijd mogelijk om een track & trace code aan te leveren. Voor zendingen die via ons magazijn worden verzonden ontvangt u een track & trace code op de dag voor levering.
Pakket niet bezorg/compleet
Is uw pakket niet of niet compleet bezorgt? Neem dan contact op met onze klantenservice. Is uw pakket onverhoopt beschadigd binnen gekomen? Maak hiervan binnen 48 melding bij onze klantenservice.